بازسازی و رفع اشکال و تعمیر سایت یزد
مجموعه سئو سایت یزد از اعضای متخصص و با تجربه در حوزه سئو و تعمیر و بازسازی سایت در یزد تشکیل شده است که با توجه به الگوریتمهای جدید گوگل، رتبه سایت شما را در گوگل بهبود میدهند.
یک سئو کار خبره در تیم ما بعنوان هماهنگ کننده این مجموعه، نقش مهمی در بررسی درست بودن فعالیت های مربوطه دارد. یک سئو کار است که میتواند تشخیص بدهد که تولید کننده محتوا کار را به درستی انجام نداده یا طراح گرافیست!
کدام خطاهای سئو بر روی رتبه سایت تاثیر منفی می گذارند؟ آیا این خطاها از متا تگ ها نشات می گیرند؟ سرعت سایت چطور؟ آیا مشکلات سئو از محتوای تکراری آغاز می شوند؟
![تعمیر بازسازی رفع اشکالات سایت یزد](https://seositeyazd.ir/wp-content/uploads/sites/17/2022/05/خدمات-سئو-سایت-یزد.webp)
برطرف کردن مشکلات فنی سایت در یزد
هر یک از 5 بخش زیر به خودی خود دارای نکات مهم و مختلفی هستند که تعمیر و بازسازی و رفع اشکالات سایت و رعایت درست آن ها در سایت باعث رشد و پیشرفت وضعیت شما میشود.
بهبود سرعت سایت:
یکی از مسائل مهمی که در یک وب سایت هم برای گوگل و هم برای کاربران حائز اهمیت است، سرعت سایت است. که به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته شده.
فعال کردن فشرده سازی:
این کار باعث کاهش سایز و حجمی که کدهای مختلف css , html و js اشغال کرده است میشود. یک برنامه به اسم gzip وجود دارد که کدهایی که بیشتر از 150 بایت حجم رو اشغال کرده است رو بهینه میکنه و کاهش میده.
مینی فای (کم کردن) تعداد کد های مختلف:
تفاوت مینی فای کردن با فشرده سازی در این است که در قسمت فشرده سازی حجم فایل های موجود کم میشود، اما مینی فای کردن به معنی کم کردن فایل های مختلف css ,js و html است.
حذف رندر یا بلاک کردن کدهای js:
مرورگرها باید برای رندر کردن یک صفحه باید به وسیله تجزیه کردن کدهای html یک ( DOM ( The Document Object Mode بسازند، اگر مرورگر در این فرایند یک اسکریپت ( یک برنامه یا دستورالعمل های نوشته شده با استفاده یک زبان اسکریپتی است که js یک زبان اسکریپتی است) ببینه باید متوقف بشه و اجراش کنه تا بتونه ادامه بده که با بلاک کردن یا از پیش رندر کردن باعث افزایش سرعت لود میشه.
کش کردن مرورگر:
کش کردن مرورگر به معنا ذخیره سازی است به صورتیکه مرورگر اطلاعات زیادی از جمله (عکس ها، فایلهای js و …) کش میکنه. این کار زمانی مناسب است که وقتی مخاطبی دوباره به سایت شما سر میزنه مرورگر صفر تا صد سایت رو لو نکنه و از کش یا ذخیره سازی اطلاعاتی ک کرده استفاده میکنه، این کار باعث میشه تا سرعت سایت افزایش پیدا کنه و اشکالات سایت در یزد از بین بره.
تاثیر بهبود ظاهر و تعمیر سایت در سئو:
شاید در ابتدا تصور کنید ظاهر سایت و تعمیر سایت یزد یک چیز شخصی است و مختص سلیقه صاحب و طراحان سایت است. نیاز و موردی نیست که گوگل به آن اهمیت بدهد. در پاسخ به این که از نظر سلیقه و طراحی یک جز شخصی است امری نیست اما نکات خاصی در طراحی ها برای گوگل مهم و حائز اهمیت است که هنگام رنک گرفتن به آنها توجه میکند.
کال تو اکشن (CTA):
استفاده از بازسازی سایت یزد و لینک های درست و به جا برای راحتی کاربران و مخاطبان، خصوصا لینک تماس ها و راه های ارتباطی جز نکات مهم ظاهری سایت هاست که گوگل به آن اهمیت میدهد. جدا از اهمیت کال تو اکشن کلمات مهم به این هم دقت میکنه که چه کلماتی اضافی لینک شده اند که اصلا کاربر به آنها توجهی نمیکند و سودی ندارد.
رنگ متن:
گوگل سایتی رو در میان رقبای خودش برتر میدونه که از هر نظر برای کاربر بسیار مفید باشه. جدا از محتوا، مسائل سرعت و … خوانایی مطالب هم جز اون دسته از نکاتی است که گوگل اهمیت بسیاری به آن میدهد.
فهرست ها:
خیلی مهم که چیدمان فهرست، دسته بندی مطالب و … به طوری طراحی شده باشند که مخاطب به راحتی و با کوتاه ترین مسیر به جواب پاسخ خود برسه.
نکات مهم جهت بازسازی و رفع اشکالات سایت
2 نکته مهم که برای بازسازی و تعمیر سایت یزد نباید از آنها غافل شوید و تیم سئو سایت یزد در وب سایت شما آن ها را پیاده سازی میکنند:
ریسپانسیو:
باتوجه به استفاده چند منظوره از تلفن های هوشمند و راحتی این قضیه در میان عموم، اکثر مردم در کسری از ثانیه با گوشی های خود در موتورهای جست و جو به دنبال سرچ مطالب خود هستند، حال اگر سایت شما در تلفن همراه یا تبلت و هر دستگاه دیگری مناسب با آن طراحی نشده باشد، باعث از دست دادن مخاطب و گرفتن نمره منفی از گوگل خواهد شد.
این قضیه به حدی برای گوگل حائز اهمیت است که در مقاله های جدید عنوان شده ظاهر سایت در تلفن همراه چندین برابر اهمیت بیشتری در صفحه دسکتاب دارد.
AMP (نسخه موبایل):
AMP یا Accelerated Mobile Page به معنی افزایش سرعت لود شدن صفحات در موبایل می باشد. باید صفحات AMP سایت خود را بسازید و صفحه سایت خود را بر اساس استاندارد های AMP طراحی کنید. شما به راحتی می توانید با ابزار developer tools گوگل کروم از استاندارد کدهای خود بر اساس فریم ورک AMP آشنا شوید. از زمانی که گوگل این فریم ورک را برای سایت ها معرفی کرده است، اهمیتی زیادی به سایت هایی که نسخه AMP خودشون رو فعال کردند میدهد.
![سئو وب سایت یزد](https://seositeyazd.ir/wp-content/uploads/sites/17/2022/05/سئو-یزد-سایت.webp)
سئو کلاه سیاه از شیوه هایی بر خلاف رهنمودهای موتور جستجو استفاده میکند، بنابراین آنها این ریسک را بهمراه دارند که وب سایت و یا محتوای شما از نتایج جستجو حذف شود.
سئو کلاه سیاه شما را سریعتر به جایگاه مورد نظرتان میرساند. این کار معمولا ارزان تر است زیرا شما در حال حرکت در مسیری بر خلاف قوانین گوگل وبمستر هستید.
در واقع، بسیاری از تاکتیک های کلاه سیاه به طور خاص در دستورالعمل ها به عنوان کارهایی بیان شده اند که نباید انجام دهید.
سئو کلاه سیاه به سرعت ارزش بوجود می آورد، اما خطر زیادی دارد چون این ارزش نمیتواند و نخواهد توانست پایدار بماند.
تکنیکهای های سئو کلاه سفید به شدت به دستور العمل های موتور جستجو پایبند است. آنها به احتمال زیاد از تغییرات الگوریتم های آینده تأثیر منفی نگیرند، زیرا شما بر اساس قوانین بازی می کنید. بدست آوردن نتیجه بیشتر طول میکشد، زیرا شما از تقلب و مسیرهای میانبر اجتناب میکنید اما سئو کلاه سفید، ریسک کمتری را به همراه دارد و در طول زمان، ارزش، ماندگاری و پایداری دارد.
بیشتر شرکت های معتبر سئو و بازاریابی محتوا مانند از تکنیک کلاه سفید استفاده میکنند.
سئو کلاه خاکستری بین تکنیک های کلاه سیاه و کلاه سفید قرار دارد زیرا تاکتیکها و تکنیکهای آن معمولا در دستورالعمل گوگل نیست. شما باید در مورد اتخاذ این روش هم احتیاط کنید.
سئو منفی اجرای روش های سئو کلاه سیاه و یا خاکستری در وب سایت شخصی دیگر با هدف آسیب رساندن است. رقبای شما آسیب میبینند و باعث میشود که شما در نتایج جستجو بالا بیایید.
الکسا، سایت آنالیزکننده ترافیک وبسایتها است که آنها را براساس تعداد بازدید کاربران، رتبهبندی میکند. به بیان دیگر، سایت Alexa ، اطلاعات ترافیک دیتا، در محیط اینترنت را از تمامی نقاط دنیا جمعآوری میکند. مهمترین اطلاعاتی که این سایت به کاربران میدهد این است که در تمام دنیا و نیز در هر کشور و هر دستهبندی، چه سایتهایی دارای بیشترین بازدید هستند. سایت الکسا یکی از سرویسهای خدماتی شرکت آمازون است و در سال 1996 باهدف جمعآوری دادههای اطلاعاتی ارزشمند و فروش آنها، فعالیت خود را آغاز کرد. در ادامه تاریخچه تاسیس و دلیل نامگذاری این سایت را مطالعه خواهیم کرد.
- ۱. رتبه برتر در گوگل با استفاده از تبلیغات!
- ۲- رتبه اول سرچ گوگل با سئو محلی!
- ۳- رتبه اول سرچ گوگل با اسنیپت های برجسته!
- ۴- رتبه اول گوگل با سئو!